قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

نوع بار کارخانه وضعیت عرض واحد محل بارگیری قیمت
ورق 2 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار تماس بگیرید
ورق 3 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 344٬000
ورق 4 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 350٬000
ورق 5 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 347٬000
ورق 6 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 345٬000
ورق 8 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 345٬000
ورق 10 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 345٬000
ورق 12 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 345٬000
ورق 15 میل فولاد مبارکه رول - شیت 150 کیلو انبار 345٬000
توضیحات : تمامی قیمتها با تایید می باشند

 

مراحل تبدیل کویل فولاد مبارکه st37 به ورق ۶متر  که به درخواست مشتری امکان تغییر در متراژ وجود دارد

        

 

ورق سیاه فولاد مبارکه

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه، همان وجه تمایزی است که برند شما را از سایر رقبایتان متمایز میکند.
کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از جمله برند‌های پیشگام صنعت فولاد کشور است، این شرکت با تولید بهترین و با کیفیت ترین ورق های فولادی همواره جزو برترین‌های این عرصه بوده است.
این کارخانه در سال 1371 در زرین شهر اصفهان احداث شد و از همان ابتدا در تولید ورق‌های فولادی، بزرگترین خط تولید کشور را به نام خود ثبت کرد.
فولاد مبارکه اصفهان با تامین بیش از 3000 کارخانه داخلی سبب رونق چرخ های اقتصادی کشور در صنعت فولاد شده است، علاوه بر آن در زمینه صادرات ورق فولادی به کشور‌های همجوار و همچنین کشور‌های اروپایی، این کارخانه حرف اول را در کشور میزند.
ما در این محتوا سعی کرده‌ایم ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را به خوبی معرفی کنیم تا بتوانید با شناختی کامل، اقدام به خرید این محصول نمایید.
اگر قصد خرید ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را دارید بهتر است تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.


فرایند تولید ورق سیاه فولاد مبارکه

برای تولید ورق سیاه فولادی در ابتدا تختال را در دمای بسیار بالا درون کوره قرار می‌دهند و پس از خارج کردن آن از کوره و عبور دادن از چند غلطک پوسته‌ای به نام اکسید بر روی آن تشکیل میشود.
در مرحله‌ی آخر تختال را مجدد از چند قفسه عبور می‌دهند و بعد از آن با کمک گرفتن از میز خنک کننده، آن را سرد میکنند.
عبور تختال از غلطک ها منجر به پوسته زدایی آن و همچنین کمتر شدن ضخامت میشود، از آنجا که کارخانه‌ی فولاد مبارکه، در این مرحله از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات روز دنیا استفاده میکند و با نهایت دقت و درایت این مرحله را  به انجام می‌رساند، در نهایت ورقی با کیفیت بالا و ضخامتی مناسب تولید می‌شود.


مشخصات فنی ورق سیاه فولاد مبارکه

از جمله بارزترین شاخصه‌های ورق سیاه فولاد مبارکه  تنوع پذیری آن است، این ورق در ضخامت های 2 الی 8 میلیمتری ساخته می‌شود.
اما عرض تمامی ورق های این برند ⅕ میلیمتر محاسبه می‌شود.
این تولیدی استاندارد ساخت ورق را بر حسب DIN آلمان در نظر گرفته است و آن را از دو فولاد A1011 و 36A تولید می‌کند.
از آنجا که ورق سیاه فولاد مبارکه همان ورق گالوانیزه است  به واسطه ی نورد گرم ساخته می‌شود و میزان کربن آن نیز پایین است.


انواع ورق سیاه فولاد مبارکه

ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان به دو صورت شیت و رول روانه بازار می‌شود، در حالت شیت، ورق را  با ابعاد مشخص به صورت صفحه ای برش می‌دهند و در حالت رول، ورق را به صورت لایه‌‌ای می‌پیچند، معمولا برای جلوگیری از زنگ زدن و همچنین براق تر شدن، سطح ورق را با پوششی از روغن صیقل می‌دهند.
ST37 و SY52  در میان انواع ورق، معروف تر هستند، که در این میان ST37 به علت کارایی بالایی که دارد، پر تقاضا تر است.
علاوه بر این ST44,ST33,ST24,ST22  انواع دیگر ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان را تشکیل میدهند.


کاربرد ورق سیاه فولاد مبارکه

همانطور که اشاره کردیم این ورق تنوع بالایی دارد و در اندازه‌ها، ضخامت‌ها و ابعاد مختلفی روانه ی بازار مصرف می‌شود، از همین رو برای تمامی صنایع فولادی و صنعت‌های وابسته به فولاد کارایی دارد.
به طور کلی از این ورق میشود در صنایعی همچون، صنعت ساخت و ساز، خودرو، نفت، پتروشیمی، صنعت‌های فلزی سنگین، کشتی سازی‌، پل سازی، لوله و پروفیل، ساخت مخازن، کشاورزی و…. استفاده کرد


قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

فاکتورهای متعددی برای تعیین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه موثرند، از آنجا که در میان مقاطع فولادی ورق سیاه بیشترین تقاضا را دارد به طبع، کارخانجات تولیدی زیادی اقدام به ساخت این محصول کرده اند، اما علاوه بر قیمت، آنچه اهمیت بیشتری می‌طلبد، کیفیت بالای ورق سیاه فولادی است، خوشبختانه کارخانه فولاد مبارکه اصفهان توانسته با تولید انبوه این محصول در بالاترین درجه کیفی نیاز روزانه بازار را تامین کند.
همانطور که گفتیم در تعیین قیمت ورق سیاه عوامل مختلفی دخیل اند، که به طور کلی  نوسانات بازار ارز، نفت و آهن آلات سه دلیل اصلی  در تعین قیمت این کالا به شمار می‌روند.
علاوه بر این ها نوع خرید و نوع سفارش شما نیز در تعیین قیمت نقش دارد، اندازه، ضخامت، کارخانه تولیدی، میزان خرید، خرید مستقیم یا واسطه ای و… همه عوامل مهمی در تعیین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان اند.


آیا ورق سیاه فولاد مبارکه برای شما مناسب است؟

ورق سیاه فولاد مبارکه‌ی اصفهان درجه بالایی از کیفیت را شامل میشود از همین رو در بازار آهن ایران پرتقاضاترین ورق فولادی است، اگر شما به دنبال یک ورق فولادی در ابعاد خاص و ضخامت متفاوت هستید، که هم کیفیت بالایی را در بر بگیرد و هم قیمتی مناسب، بدون شک ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان بهترین گزینه برای شما است.
شما می‌توانید از طریق وبسایت یا تماس با کاشناسان آهن سیگنال از قیمت روز ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان مطلع شوید و سپس اقدام به خرید بهترین نوع این محصول نمایید.